
Automatisering onpersoonlijk? Zo draagt het wel bij aan uw klantrelatie!
‘Automatisering’ en ‘een goede klantrelatie’: ze lijken elkaars tegenpolen. Het beeld van automatisering is veelal dat het onpersoonlijk is: een computer neemt het menselijke werk over. Maar wanneer u automatisering juist uitvoert, draagt het bij aan de relatie met uw klant én bespaart het u werk. Dat pakt op onderstaande manieren uit voor geautomatiseerd debiteurenbeheer met Payt. Het resultaat: minder werk aan openstaande factuur betaald krijgen, even vriendelijk naar uw klanten!
Per factuur de dialoog aangaan
In de software van Payt kunt u per factuur communiceren: uw klant kan er reacties achterlaten, bijvoorbeeld vragen of opmerkingen. U kunt daar vervolgens eenvoudig op reageren. De factuur opzoeken, in bijvoorbeeld een mailbox, hoeft niet meer: die staat er bij!
Per individuele klant een betalingsregeling of pauze in trajecten aanbieden
Heeft een klant extra aandacht nodig, bijvoorbeeld in de vorm van een betalingsregeling of een pauze in het opvolgingstraject? Met Payt kunt u per factuur of klant eenvoudig het traject pauzeren. Heeft uw klant veel moeite met betalen en wilt u helpen? In de software van Payt start u - of uw klant zelf - een betalingsregeling. Het is tevens een persoonlijk en prettig alternatief voor een incassozaak.
Kwijtschelden van wettelijke incassokosten
Is het onverhoopt nodig om van een factuur een incassozaak te maken, dan houdt u deze met Payt in eigen beheer. U betaalt een vast bedrag per incasso. U bent er vrij in om uw klant de wettelijke incassokosten die u in rekening mág brengen, kwijt te schelden. Een makkelijke manier om bij uitblijvende betaling goodwill te tonen - zonder dat uw organisatie er financieel onder lijdt.
Een snel geholpen klant, ook bij betalingen
Daarnaast biedt Payt u en uw team de mogelijkheid om notities per klant en per factuur bij te houden. Is de eerste contactpersoon van uw klant niet aanwezig, dan kan een collega de klant verder helpen. De collega is door de notities snel op de hoogte van de factuurgeschiedenis. En we hoeven u niet te vertellen wat een snel geholpen klant met de klanttevredenheid doet, ook al gaat het over een factuur!
Het resultaat
Het resultaat van geautomatiseerd debiteurenbeheer mét behoud van de dialoog met uw klanten: even vriendelijk naar uw klanten, en tegelijk minder werk om betalingen binnen te krijgen.
Persoonlijk en vrijblijvend adviesgesprek
Benieuwd wat Payt voor uw organisatie kan betekenen? We vertellen het u graag in een persoonlijk adviesgesprek.
Blog
- Verklein uw stapel openstaande facturen door deze aanpak
- Elk bedrijf kan gebruik maken van deze 3 tips om sneller betaald te krijgen
- Dit is dé volgende stap na e-facturen die elk bedrijf moet weten
- Factureren aanzienlijk succesvoller door deze strategische aanpak
- Elk groeiend bedrijf krijgt te maken met deze 2 cashflow challenges
- 3 belangrijke inzichten voor meer liquiditeit en beter klantcontact voor tandartsen
- 3 grote denkfouten van CFO’s over facturen
- Zet FinTech in voor een betere cashflow én klantrelatie - 5 kansen
- Een voorsprong op uw concurrenten met strategisch debiteurenbeheer
- Samenwerking Graydon en Payt: naar een effectief en geautomatiseerd debiteurenbeleid
- Slimme strategie voor betere cashflow voor MKB’ers
- Facturen met iDEAL-link worden 9 dagen sneller betaald
- Zo gaat u om met deze 5 soorten ‘te laat betalers’
- Een oplossing voor een constante cashflow tijdens (en na) de Coronacrisis
- Zo helpt Payt bij op peil houden van liquiditeit in de Coronacrisis
- 3 Tips om facturen in de autobranche sneller betaald te krijgen
- Effectief debiteurenbeheer? Dat meet u met deze 3 financiële KPI’s
- “Voorkom groeivertraging door middel van gedegen liquiditeitsbeheer”
- Oplossingen voor beter betaalgedrag in de kinderopvangbranche
- Automatisering onpersoonlijk? Zo draagt het wel bij aan uw klantrelatie!
- Ondanks economische groei nog steeds helft van facturen te laat betaald
- Een deurwaarder of advocaat inschakelen voor het innen van een schuld
- Een incassobureau inschakelen, doet u daar goed aan?
- Meer dan de helft van facturen te laat betaald
- Payt Certified Partner: Visser&Visser
- Podcast: een transparante en eenvoudige financieringsvorm
- Debiteurenfinanciering van Payt & New10
- Payt en New10 lanceren online werkkapitaal op maat voor het MKB
- Doelen najagen om dromen te verwezenlijken
- Century Autogroep & Payt gaan verbinding aan
- Payt steunt Funky Elephant
- De Accountancy Roadshow over boekhoudapplicaties
- Een spannende week
- FactuurSturen.nl nieuwe partner van Payt
- RS Finance over Payt: een oplossing die u helpt uw debiteuren op te voeden
- Winnaar van de Black Bastard actie van Payt
- Payt is Sprout Challenger
- Zo zorgt u ervoor dat klanten sneller betalen!
- Trots: Payt krijgt certificering voor ISO 27001!
- Debiteurenbeheer voor de grootzakelijke markt
- Vliegensvlugge betalingen voor TFF & Logistics
- Payt trots sponsor van jong talent en ondernemend Groningen
- “Payt ontwikkelde een tool waar vraag naar is in de markt”
- “Payt & Snelstart: een gouden combinatie”
- Koppelen op z’n Gronings!
- Domino ICT veilt legendarisch FC Groningen shirt
- Payt is te gast bij Puur Noord Business
- Payt is medewerker van de maand
- Payt wint de Startup050 City of Talent Award
- Payt is een Deloitte Rising Star!
- Winnaar Payt - FC Groningen shirt
- MKB Servicedesk over Payt
- Payt is gespot op Frankwatching
- Klant aan het woord: ilionx over Payt
- Payt ingeschreven als Rising Star bij Deloitte Fast50
- Payt genomineerd voor de Accenture Innovation Awards 2013
- Waarom Payt geld oplevert
- Payt helpt uw klantrelatie te behouden
- Groningse ondernemer komt met on-line incassobedrijf Payt