Payt koppelt met bijna 650 facturatie-, administratie- en boekhoudpakketten. Die koppelingen zorgen ervoor dat u als klant moeiteloos uw debiteurenbeheer kunt uitvoeren met de informatie uit uw boekhoudpakket. Ook kunt u direct een incassotraject starten als je merkt dat een klant niet betaalt.

Hoewel we er best trots op zijn dat we met maar liefst 650 boekhoud-, facturatie-, en administratiepakketten koppelen, bleek onlangs dat we een hele belangrijke koppeling nog niet hadden gerealiseerd. IT start-up en stadsgenoot Simplicate stond namelijk nog niet in het rijtje integraties. Afgelopen week is hier door beide partijen verandering in gebracht en daarover vertellen we u graag meer.

Simplicate

Simplicate is, net als Payt, een Groningse IT start-up. Het softwarebedrijf van Gerard Loode en Peter Hager heeft een eenvoudige online oplossing ontwikkeld waarin CRM, sales, projectmanagement en facturatie zijn samengevoegd tot één gemakkelijk te gebruiken pakket. Dit bedrijf zorgt ervoor dat u nooit meer in meerdere systemen tegelijk hoeft te werken. Van de eerste kennismaking met een potentiële klant tot het versturen van de facturen: Simplicate heeft het hele traject in één tool weten te vangen. Het enige stukje dat daarin nog ontbrak was, u raadt het al, het debiteurenbeheer. Laat Payt daar nu bést goed in zijn.

Gerard Loode (links) en Merijn Stapert beide zeer tevreden met de nieuwe integratie

Hoe werkt dat nu, zo’n koppeling?

Door de koppeling tussen de twee online softwarepakketten is het mogelijk om de facturen, die u vanuit Simplicate hebt verstuurd, geautomatiseerd door te zetten naar Payt, die het debiteurenbeheer vervolgens van u overneemt. Door een handige koppeling met uw betalingsgegevens kan de software van Payt zien of een factuur is betaald binnen de betaaltermijn of dat er een herinnering naar de klant verstuurd moet worden. Het enige dat u eenmalig hoeft te doen, is instellen na hoeveel dagen uw klanten een geautomatiseerde herinnering moeten ontvangen. De herinneringen zelf worden vervolgens automatisch verstuurd door Payt! U hebt er geen omkijken meer naar en u kunt zich op andere zaken richten!

Activeren

Klanten van Simplicate kunnen de integratie met Payt eenvoudig (gratis!) activeren. Bent u geïnteresseerd in beide partijen, maar bent u nog geen klant van Simplicate? U kunt een proefaccount aanvragen van Simplicate en de diensten – inclusief de koppeling met Payt natuurlijk – veertien dagen gratis uitproberen!

Hebt u een ander boekhoudpakket, maar wilt u weten wat Payt voor uw organisatie kan betekenen? Neem dan contact met ons op!

Vraag een vrijblijvend gesprek aan!