Vanwege de Coronacrisis is een positieve cashflow extra belangrijk voor het bestaan van uw bedrijf of organisatie. Daarnaast is het belangrijk dat u de goede relatie met uw klanten intact houdt door in contact te blijven, zodat klanten klant blijven. Met Payt kunt u zorgdragen voor beiden.

Betalingsregeling voor cashflow

Met het debiteurenbeheerplatform van Payt kunt u, naast financiering en strakke opvolging van facturen, een betalingsregeling aan klanten aanbieden. Hierbij heeft u de kans om direct in contact te treden met de klant cq debiteur, zodat u hem of haar op pro-actieve wijze een mogelijkheid geeft om later te betalen. Zo kunt u afspreken dat er wekelijks of maandelijks wordt afgelost, zodat uw cashflow en liquiditeit zo goed mogelijk op peil blijft. Zolang de betalingsregeling actief is, zullen er geen reguliere herinneringen of aanmaningen naar de debiteur worden verstuurd.

Win-win-situatie voor uw klantrelatie

Op deze manier - dankzij een betalingsregeling - ontstaat er dus een win-win-situatie. U maakt een afspraak met de debiteur die voor hem of haar het beste werkt. Samen bepaalt u welk bedrag er afgelost wordt en op welke termijn: wekelijks of maandelijks? Bovendien kunt u bepalen wanneer de regeling aan of uit gaat. Deze situatie is voor beide partijen gunstig, omdat er wel geld uw kant opkomt - wat goed is voor de cashflow - en door het contact, en het aanbieden van een oplossing, versterkt u de klantrelatie. Dit is gunstig voor het voortbestaan van uw debiteur én van uzelf!

Vooral in deze tijd is het belangrijk om in oplossingen te denken. Heeft u behoefte aan een adviesgesprek over hoe u de cashflow en liquiditeit op peil kunt houden met Payt? Klik dan op onderstaande button en vraag een geheel vrijblijvend (online) gesprek aan. We helpen u graag verder.