Een oplossing voor een constante cashflow tijdens (en na) de Coronacrisis

Foto van een man die aan het werk is achter zijn laptop

Vanwege de Coronacrisis is een positieve cashflow extra belangrijk voor het bestaan van uw bedrijf of organisatie. Daarnaast is het belangrijk dat u de goede relatie met uw klanten intact houdt door in contact te blijven, zodat klanten klant blijven. Met Payt kunt u zorgdragen voor beiden.

Betalingsregeling voor cashflow

Met het debiteurenbeheerplatform van Payt kunt u, naast financiering en strakke opvolging van facturen, een betalingsregeling aan klanten aanbieden. Hierbij heeft u de kans om direct in contact te treden met de klant cq debiteur, zodat u hem of haar op pro-actieve wijze een mogelijkheid geeft om later te betalen. Zo kunt u afspreken dat er wekelijks of maandelijks wordt afgelost, zodat uw cashflow en liquiditeit zo goed mogelijk op peil blijft. Zolang de betalingsregeling actief is, zullen er geen reguliere herinneringen of aanmaningen naar de debiteur worden verstuurd.

Win-win-situatie voor uw klantrelatie

Op deze manier - dankzij een betalingsregeling - ontstaat er dus een win-win-situatie. U maakt een afspraak met de debiteur die voor hem of haar het beste werkt. Samen bepaalt u welk bedrag er afgelost wordt en op welke termijn: wekelijks of maandelijks? Bovendien kunt u bepalen wanneer de regeling aan of uit gaat. Deze situatie is voor beide partijen gunstig, omdat er wel geld uw kant opkomt - wat goed is voor de cashflow - en door het contact, en het aanbieden van een oplossing, versterkt u de klantrelatie. Dit is gunstig voor het voortbestaan van uw debiteur én van uzelf!

Vooral in deze tijd is het belangrijk om in oplossingen te denken. Heeft u behoefte aan een adviesgesprek over hoe u de cashflow en liquiditeit op peil kunt houden met Payt? Klik dan op onderstaande button en vraag een geheel vrijblijvend (online) gesprek aan. We helpen u graag verder.

Sander Kamstra
Geschreven door Sander Kamstra LinkedIn profile
Sander Kamstra is directeur en één van de oprichters van Payt. Hij is ondernemer in hart en nieren. En werkt graag samen met mensen die net zo gedreven zijn als hij om succes te boeken. Door de juiste prioriteiten te stellen en slimme keuzes te maken.

Share this article

Gerelateerde artikelen

Waarom SaaS de slimme keuze is voor elk uniek bedrijf
In de wereld van bedrijven die elk hun eigen stempel op de markt drukken, lijkt het soms alsof ieder bedrijf zijn eigen unieke formule voor succes heeft. Een veelvoorkomende misvatting is dat bedrijven geloven dat hun administratieve behoeften net zo uniek zijn en daarom op maat gemaakte oplossingen vereisen. In werkelijkheid zijn deze taken in vrijwel elk bedrijf opvallend gelijk. Een SaaS oplossing is de sleutel tot een efficiënte, gestroomlijnde en kosteneffectieve financiële administratie. Ik leg je dit graag uit in deze blog.
Met deze 7 tips kiest u eenvoudig de juiste debiteurenbeheer software voor uw organisatie
Het beheren van openstaande rekeningen en het innen van verschuldigde betalingen kan een uitdaging zijn voor bedrijven van elke omvang. Gelukkig kunnen moderne technologieën en SaaS-oplossingen bedrijven helpen bij het automatiseren en stroomlijnen van debiteurenbeheer processen. Maar hoe kiest u nu de juiste debiteurenbeheer software voor uw bedrijf? In deze blogpost delen we belangrijke richtlijnen en criteria om u te helpen de beste oplossing te kiezen.
Get it. Together. Voor en door onze gebruikers
Payt is er voor iedereen. Onze missie is om de best mogelijke financiële software te leveren voor onze klanten en hun debiteuren. Dankzij onze dagelijkse toewijding om dit doel te behalen, hebben wij reeds al meer dan 10.000 gebruikers aan mogen sluiten en ontvangen wij fantastische reviews van ze waar wij natuurlijk enorm trots op zijn. Tegelijkertijd bracht ons dit ook op een idee. Hoe kunnen wij de betrokkenheid op ons platform vergroten én iets terugdoen voor onze gebruikers waar wij zo trots op zijn? Het antwoord was snel gevonden: Get it. Together.