Van softwareleveranciers tot telecombedrijven en van hogescholen tot webshops: meer dan 6.000 organisaties in zeer uiteenlopende branches werken met de software van Payt. Deze klanten zijn meer dan tevreden over Payt en vertellen daar dan ook enthousiast en veelvuldig over op onze referentiepagina.

Hoewel we al vele bijzondere en positieve referenties hebben mogen ontvangen, kregen we onlangs een wel heel bijzonder compliment: Afvalcontainershop.nl heeft Payt verkozen tot medewerker van de maand! En dat terwijl we pas sinds juni ‘in dienst zijn’. U begrijpt: het team van Payt is bijzonder trots op deze titel. _

Harde werker

Afvalcontainershop.nl complimenteerde (het platform van) Payt met het feit dat de opdrachten altijd conform de afspraak worden uitgevoerd. Bovendien is Payt volgens Afvalcontainershop.nl een zeer harde werker: in de tijd dat Payt in dienst is, is er een tijdsbesparing van 70% gerealiseerd op het debiteurenbeheer. Voor de beeldvorming: stel dat voorheen 1 fte zich volledig toelegde op het debiteurenbeheer van de organisatie, dan is dat met de software van Payt teruggebracht naar slechts 12 uur. Dat betekent dat er 28 uren per week zijn vrij gekomen voor andere (administratieve) werkzaamheden.

Verlaging DSO

Een andere belangrijke skill die Payt als medewerker van de maand kreeg toebedeeld, is het terugdringen van de openstaande posten (DSO’s) tussen de 30-60 dagen. Een strak en consistent debiteurenbeheer zorgt ervoor dat u als organisatie sneller betaald krijgt. Voor Afvalcontainershop.nl werd het aantal facturen dat langer dan 30 dagen openstond met 63% verlaagd. Dat zorgt niet alleen voor een betere liquiditeitspositie, maar ook voor lagere rentekosten. Een win-winsituatie!

Zorg en aandacht

Een ander compliment dat Payt in haar zak mocht steken is dat Afvalcontainershop.nl er door haar nieuwe medewerker 100% zeker van is dat iedere openstaande post de juiste zorg en aandacht krijgt. Doordat Payt een geavanceerd klantcommunicatiesysteem in het platform heeft ingebouwd, kunnen medewerkers van Afvalcontainershop.nl zeer gemakkelijk communiceren met klanten over de openstaande facturen. De medewerker hoeft niet zelf bij te houden wat de afspraken zijn en iedere keer opnieuw te controleren wat de status is: de informatie dient zich volledig geautomatiseerd aan via een online dashboard.

Kostenbesparing

Payt heeft voor afvalcontainershop.nl een besparing op het debiteurenbeheer gerealiseerd van 45%; dat is bijna de helft van de voormalige kosten.

Payt gloeit van trots over de verkregen feedback. Geen wonder; ieder ander zou toch ook vleugels krijgen van dergelijke complimenten? Wilt u ook zo’n hardwerkende, kostenbesparende en efficiënte medewerker in dienst? Neem dan gerust contact met ons op of lees meer over het online debiteurenbeheer van Payt!

Vraag een adviesgesprek aan!