De voordelen van Payt debiteurenbeheer

Payt automatiseert het debiteurenbeheer van uw organisatie. Dat doen we door de dialoog met uw klanten te faciliteren en volledig geautomatiseerd facturen en herinneringen te sturen.

Wilt u klant worden? Bel +31 (0)85-0656744

Inzicht in uw debiteurenbeheer

Payt automatiseert het debiteurenbeheer van uw organisatie, van eerste factuur tot laatste aanmaning. Zo krijgt u weer grip op uw debiteurenbeheer. U ziet in één oogopslag wat het openstaande saldo is, in welke fase van het facturatieproces een klant zich begeeft en welke facturen actie vereisen. Managementrapportages uitdraaien of een dossier overdragen aan een deurwaarder? Het behoort allemaal tot de mogelijkheden.

Lees verder

Automatisch factureren en herinneren

Met Payt herinnert u uw debiteuren op structurele basis aan openstaande facturen. Dat zorgt voor continuïteit in het debiteurenproces en beter betaalgedrag van uw klanten: zij weten immers precies wanneer ze een factuur of herinnering van u ontvangen. U bepaalt zelf het proces, de doorlooptijd en de manier waarop u een klant herinnert aan de openstaande factuur. Wilt u een traject tussentijds pauzeren, stopzetten of een betalingsregeling treffen? Ook dat behoort tot de mogelijkheden.

Lees verder

In dialoog met uw klant

Payt brengt structuur in de communicatie met uw debiteuren. Zo zorgt de continuïteit van de correspondentie voor duidelijkheid. Heeft uw klant een vraag of opmerking over de factuur? Dan faciliteert het communicatieplatform van Payt de dialoog, door u de mogelijkheid te bieden om op factuurniveau met uw klanten van gedachten te wisselen. Dat stelt u in staat om te achterhalen waarom een klant zijn of haar factuur niet betaalt en daar adequaat op te reageren.

Lees verder

Voordelen van geautomatiseerd debiteurenbeheer

Lager openstaand saldo

Duidelijkheid en continuïteit in het debiteurenproces zorgen voor beter betaalgedrag van uw klanten. Daardoor realiseert u een lager openstaand saldo, betere cashflow en hoge liquiditeit.

Behoud van controle

Wilt u een traject tussentijds pauzeren of stopzetten, bijvoorbeeld omdat u een afspraak met uw klant heeft gemaakt? Dat kan. U behoudt de volledige controle over het debiteurenproces.

Custom flows

Met Payt bepaalt u zelf de flows van uw debiteurenproces. Zo beslist u bijvoorbeeld wat de doorlooptijd moet zijn van facturen en via welke kanalen uw klant herinnerd moet worden aan openstaande facturen.

Notities en agendafunctie

Een (bel)notitie vastleggen, een reminder ontvangen als een factuur verloopt of een aantekening maken voor een collega: de notitie- en agendafunctie helpt u hierbij.

Partner koppelingen

Of u nu gebruikmaakt van een boekhoudpakket, administratiesoftware of een facturatieprogramma: Payt koppelt met nagenoeg alle softwareaanbieders.

Realtime rapportages

Via Payt heeft u altijd toegang tot realtime rapportages. Zo ziet u in één oogopslag het openstaande debiteurensaldo, de status van facturen en welke facturen actie vereisen.

Trots op onze klanten

Bekijk onze klantvideos of lees de uitgebreide klantcases

Health2Work

Meer weten? Lees de case

ilionx

Meer weten? Lees de case

Mobility Service

Meer weten? Lees de case

INDI

Meer weten? Lees de case

Martini reclamemakers

Meer weten? Lees de case

Voys

Meer weten? Lees de case

Afier Accountants

Meer weten? Lees de case

Thuisvaccinatie

Meer weten? Lees de case

Alfa-college

Meer weten? Lees de case

Persoonlijk en vrijblijvend adviesgesprek

Benieuwd wat Payt voor uw organisatie kan betekenen? We vertellen het u graag in een persoonlijk adviesgesprek.