Automatische opvolging openstaande facturen

Het opvolgen van openstaande facturen is een tijdrovende bezigheid. Met Payt behoort deze intensieve klus tot het verleden. U kunt zich richten op de communicatie met debiteuren die vragen hebben over de factuur en op andere administratieve werkzaamheden.

Zo werkt automatische opvolging

Als u gebruikmaakt van Payt, maakt u uw facturen op dezelfde manier als u altijd al deed: in uw eigen facturatie- of boekhoudpakket. Door een handige koppeling tussen uw boekhoudsoftware en Payt kunt u vervolgens via het online dashboard van Payt de status van de facturatie volgen.

Betaalt uw klant de factuur? Door de koppeling met uw bank, wordt de betaling direct gesignaleerd en in Payt als betaald aangemerkt. Betaalt een klant niet binnen de door u gestelde betaaltermijn? Dan stuurt Payt geautomatiseerd een herinnering. Betaalt een klant helemaal niet? Dan kunt u eenvoudig een online incassozaak starten, met behulp van onze automatische incassofunctionaliteit. In alle gevallen behoudt u de volledige controle over het proces.

Kortom; met behulp van Payt controleert u eenvoudig welke facturen zijn voldaan en welke facturen open staan. Bovendien kunt u op factuurniveau de vragen van klanten beantwoorden met behulp van de communicatiemogelijkheden in het platform. Lees meer over deze communicatiefunctionaliteit.

Meer functionaliteiten

Persoonlijk en vrijblijvend adviesgesprek

Benieuwd wat Payt voor uw organisatie kan betekenen? We vertellen het u graag in een persoonlijk adviesgesprek.