Notities maken voor andere collega’s

Een van de belangrijkste voorwaarden voor een efficiënt verloop van uw debiteurenbeheer is communicatie, zowel met klanten als onderling tussen collega’s. Daarom hebben we ervoor gezorgd dat u binnen Payt niet alleen heel laagdrempelig en op factuurniveau met uw klanten kunt communiceren, maar dat ook de interne onderlinge afstemming wordt vergemakkelijkt.

Altijd op de hoogte

Als meerdere collega’s verantwoordelijk zijn voor het debiteurenbeheer dan kan het voorkomen dat een debiteur met verschillende medewerkers te maken krijgt. Om ervoor te zorgen dat de (telefonisch) gemaakte afspraken bekend zijn bij alle medewerkers, hebben we daarom een handige notitiefunctionaliteit ingebouwd. Maakt een van uw collega’s een afspraak met een debiteur, dan kunnen de details van deze afspraak in een notitie in Payt beschreven worden. Op het moment dat de klant contact zoekt, kunnen medewerkers eenvoudig en snel de gemaakte afspraken erbij halen. Dat voorkomt verwarring, geeft een professioneel signaal richting uw klant en er blijven op die manier geen afspraken met debiteuren liggen. Ook kunt u de notitiefunctionaliteit natuurlijk gebruiken om uzelf of een collega te herinneren aan actiepunten.

Payt zorgt ervoor dat het debiteurenbeheer van uw vergemakkelijkt en efficiënter wordt.

Meer functionaliteiten

Persoonlijk en vrijblijvend adviesgesprek

Benieuwd wat Payt voor uw organisatie kan betekenen? We vertellen het u graag in een persoonlijk adviesgesprek.