SimplerInvoicing

Payt streeft ernaar uw debiteurenproces zo eenvoudig en efficiënt mogelijk te maken. Een van de functionaliteiten die het debiteurenbeheer aanzienlijk verbetert, is Simplerinvoicing. Deze functionaliteit geeft u de mogelijkheid om automatisch facturen in te boeken in het boekhoudprogramma van uw debiteur. U hoeft de factuur niet te versturen en uw debiteur hoeft de factuur alleen nog goed te keuren in zijn of haar boekhoudprogramma. Het bewerkelijke versturen – en voor de debiteur inboeken - van de factuur is daarmee verleden tijd.

Simplerinvoicing

Simplerinvoicing is een door de overheid geïnitieerd samenwerkingsverband van Europese bedrijven actief in de administratieve software en e-factureerdiensten. Deze partijen zijn met elkaar een manier overeengekomen waarop elektronische facturen onderling uitgewisseld worden. Door deze samenwerking hoeft u zich niet te verdiepen in de manier waarop een klant of ondernemer uw e-factuur wil ontvangen en kunt u eenvoudig e-factureren.

Eenvoudig en veilig facturen uitwisselen

Payt is een Simplerinvoicing FULL™ member. Daardoor worden uw verstuurde facturen automatisch omgezet in een UBL-bestand. Een UBL-bestand bevat alle benodigde gegevens, waaronder de naam, het rekeningnummer, het totaalbedrag en het btw-bedrag, maar ook alle individuele productregels. Dit bestand met standaard opmaak maakt het mogelijk om digitale facturen eenvoudig in te lezen in een boekhoudprogramma. Iedere softwareleverancier die is aangesloten bij Simplerinvoicing kan een UBL-bestand verwerken. Daarnaast betekent een FULL™ membership dat de facturen beveiligd worden uitgewisseld via de zogeheten PEPPOL-transportstandaard.

Meer functionaliteiten

Persoonlijk en vrijblijvend adviesgesprek

Benieuwd wat Payt voor uw organisatie kan betekenen? We vertellen het u graag in een persoonlijk adviesgesprek.