bullhorn file-text money suitcase search-plus cogs gavel calendar-o users comments pencil-square-o

Wij zijn trots op onze klanten

Samen met onze klanten zorgen we ervoor dat Payt steeds beter wordt. Mogen we ook u verwelkomen?

Payt kwam voor ons op het juiste moment. Al enige tijd zochten we naar een slim systeem waarmee de financiële afdeling snel de status van (openstaande) facturen kon ophalen en waarmee ze gemakkelijk met debiteuren konden communiceren. Door de software van Payt hebben we nu inzicht in de huidige status van de portefeuille van Cogas.

Met de communicatiemogelijkheden die Payt biedt, kunnen we gemakkelijker beoordelen of een zaak moet worden doorgezet naar de deurwaarder of dat we een betalingsafspraak kunnen maken met een klant. Dat klanten ook nog sneller betalen door het gestructureerde proces van Payt, is mooi meegenomen. Door Payt hoeven we geen dure incassobureaus meer in te schakelen. Ook scheelt het ons veel werk op de afdeling, waardoor we ruim een halve fte aan werk besparen.

Wanneer je een factuur hebt verzonden, dan wil je natuurlijk ook dat deze betaald wordt. De uitblinker hierin is Payt! De grootste online debiteurenbeheer- en incassodienstverlener van Nederland. Payt maakt debiteurenbeheer niet alleen veel eenvoudiger, maar ook veel goedkoper en leuker. Met Payt worden je facturen sneller betaald zonder dat de klantrelatie in het geding komt. Voys en VoIPGRID kiezen voor Payt!

We zochten naar een totaaloplossing voor onze administratie inclusief het debiteurenbeheer. De oplossing hebben wij gevonden in onze accountant ‘AccountAnders’ & Payt. Waar we in het verleden zelf onze debiteuren moesten opvolgen, daar maken we nu gebruik van Payt. Dit pakket neemt het debiteurenbeheer grotendeels uit handen. Het debiteurenbeheer verloopt hierdoor een stuk efficiënter. Payt heeft een directe koppeling met de financiële administratie en ook AccountAnders kan meekijken.

Ik kan iedereen de Payt App aanbevelen. U kunt gewoon door met dagelijkse werkzaamheden, terwijl Payt voor een minimaal bedrag de door u verzonden facturen in de gaten houdt. Voordat we van Payt gehoord hadden, hebben we factoring (een dure oplossing als u op basis van abonnementen werkt) overwogen omdat we onze groei moesten financieren. Door gebruik te maken van Payt is de gemiddelde betaaltermijn teruggedrongen van gemiddeld 60 dagen naar 30 dagen. Oh ja de servicedesk is top!

Wij zijn erg enthousiast over Payt. De Payt dienstverlening biedt een uitgekiende balans tussen het netjes omgaan met onze klanten enerzijds en het incasseren van de vorderingen anderzijds. Payt is hierin uniek en onderscheidend ten opzichte van incassobureaus waar we voorheen zaken mee deden. Bovendien geeft het geautomatiseerde proces ons altijd inzage in de trajecten en neemt het ons veel werk uit handen. Zeker nu we gebruik maken van de koppeling tussen Exact Online en Payt. Deze koppeling werkt fantastisch! Nieuwe zaken worden automatisch toegevoegd en lopende zaken worden automatisch bijgewerkt. Een aanbeveling voor iedereen die Exact Online gebruikt.

Met Payt voegen we een nieuwe discipline toe aan ons online samenwerkingsplatform: vanaf nu kunnen ondernemers naast online boekhouden, facturen en bonnetjes inscannen en hun HR- & Salarisadministratie verwerken, ook hun online debiteurenbeheer en incasso binnen één omgeving organisere

Als internetbureau zijn wij graag vooral bezig met het bouwen van websites en software. De administratie wordt dan al snel een ondergeschoven kindje. Dit bleek ook iedere keer als wij aan het einde van het kwartaal de balans opmaakten. Bij sommige klanten blijven betalingen simpelweg te lang liggen. Het is dan zaak om daadkrachtig maar vooral ook correct op te treden. Hiervoor hebben wij in Payt de ideale partner gevonden. Onze klanten ontvangen bij uitblijvende betalingen eerst een aantal herinneringen via Payt en daarna zetten wij onze vorderingen door naar een incassotraject. De berichtgeving vanuit Payt naar onze klanten is duidelijk, maar bovenal correct. Hierdoor raakt de relatie met onze klanten niet beschadigd en ontstaat het besef dat facturen nou eenmaal betaald moeten worden. Het aanmaken van een incassozaak is zeer snel gedaan en buitengewoon eenvoudig. Wat ons betreft een absolute aanrader!

Met Payt houd je tijd over voor de zaken die er echt toe doen. Het werkt eenvoudig en goed en voor onze klanten is de mogelijkheid tot iDeal betaling een veel gebruikte toepassing. Kortom: een fijne manier van debiteurenbeheer!

Payt is een uitstekende oplossing voor debiteurenbeheer. Sinds de koppeling van onze financiële administratie met Payt is het aantal openstaande posten met zeker 70% gedaald.

Sinds wij gebruik maken van het debiteurenbeheer van Payt is onze administratie erg overzichtelijk en hebben wij minder openstaande posten. Klanten betalen sneller en wij spenderen zelf veel minder tijd aan debiteurenbeheer. Het team van Payt zorgt ervoor dat de opstartfase soepel verloopt. Het klantportaal werkt intuïtief en behoeft weinig support. Payt is een aanrader voor elke organisatie!

Payt werd ons aanbevolen door een ander bedrijf en biedt ons dé oplossing voor debiteurenbeheer. Het resultaat: meer tijd om ons bezig te houden met blije klanten. Met de dienst van EigenNummer.nl vraagt u binnen 1 minuut een vast telefoonnummer aan voor 6,75 per maand, die wordt doorgeschakeld naar uw mobiele telefoon. Onze dienst wordt vooral gebruikt door zzp’ers en kleine bedrijven die geen vaste telefoon hebben, maar wel de professionaliteit willen uitstralen van een groot bedrijf.

Hoewel het vaak niet met opzet is, komt het wel eens voor dat een betaling wordt gestorneerd. Doordat Payt gekoppeld is aan ons boekhoudpakket Twinfield, krijgen onze klanten op tijd een herinnering van eventuele openstaande facturen zonder dat er handwerk aan te pas komt. Daarnaast biedt Payt ons de mogelijkheid betalingsafspraken eenvoudig te registreren en is managementinformatie realtime beschikbaar.

Wij zijn blij met Payt!

Payt is voor Afvalcontainershop.nl medewerker van de maand. Payt heeft voor Afvalcontainershop.nl een besparing op het debiteurenbeheer gerealiseerd van 45%! Dat is bijna de helft van de voormalige kosten. Ook besteden we nu 70% minder tijd aan ons debiteurenbeheer.

Martini Reclamemakers BV maakt sinds een aantal jaren gebruik van het debiteurenbeheer van Payt. Als signmaker zijn wij een partner voor onze relaties op reclamegebied en Payt helpt ons deze relatie goed te houden door op een professionele wijze kenbaar te maken dat afgenomen producten en goederen op tijd betaald dienen te worden. De betalingsherinneringen worden op vooraf afgesproken termijnen toegezonden per email of per post en dat helpt ons bij een vlottere manier van incasseren.

De koppeling met Exact Online verloopt probleemloos en ik kan Payt dan ook aan iedere ondernemer aanbevelen.

Payt werkt zeer plezierig! Met Payt hebben wij een flinke tijdsbesparing in het debiteurenbeheer kunnen realiseren, doordat steeds meer klanten gebruik maken van de portal om facturen te raadplegen.

Door de mogelijkheid om de originele factuur te kunnen downloaden hebben wij minder vragen op onze backoffice.

Wij vinden ook de uitbreiding met de meertalige herinneringen en portal zeer mooi omdat we nu al onze internationale klanten ook de voordelen van communiceren via de Payt portal kunnen bieden.

Het debiteurenbeheer binnen RECRON dient per debiteur afgestemd te worden, omdat we binnen RECRON te maken hebben met leden in plaats van klanten. Met Payt hebben we deze flexibiliteit omdat we onze leden de mogelijkheid geven een betalingsregeling aan te vragen die eenvoudig verwerkt wordt in Payt. Het debiteurenbeheer wordt grotendeels uit handen genomen door Payt, maar als RECRON zijnde houden we wel de controle en dat werkt erg prettig en efficiënt. Daarnaast zijn we erg tevreden over de snelheid van de servicedesk.

Met Payt hebben wij een flinke tijdbesparing in het debiteurenbeheer kunnen realiseren. Daarbij maken steeds meer cliënten gebruik van de mogelijkheid via iDEAL te betalen, waardoor facturen vaak al binnen een dag zijn voldaan.

Debiteurenbeheer was altijd een vervelend en tijdrovend klusje, en in de waan van de dag bleef het nogal eens liggen. Met Payt kan dat niet meer. Het versturen van herinneringen is volledig geautomatiseerd en erg netjes richting onze debiteuren. Debiteurenbeheer kost minder tijd dan hiervoor en we zien ons openstaande saldo onder de debiteuren teruglopen.

Het ondersteunen van ondernemers is de kern van onze werkzaamheden. Samenwerken met innovatieve en specialistische bedrijven die de dienstverlening van Exact probleemloos aanvullen is onmisbaar. Op het gebied van debiteurenbeheer- en incassosoftware kunt u dan niet om Payt heen. De integratie tussen Exact Online en Payt is er één om trots op te zijn!

Medigros sport en medische groothandel heeft haar boekhouding helemaal op orde door het gebruik van Payt debiteurenbeheer in combinatie met Exact Online. Met 1 druk op de knop zien wij de status van al onze debiteuren. Is de betaaltermijn reeds verstreken of heeft de klant inmiddels een herinnering ontvangen omdat zij nog niet aan hun betaalverplichting hebben voldaan. Mocht het zo zijn dat de klant niet op tijd heeft betaald dan ontvangen zij geheel automatisch per mail of brief een herinnering. Dit geeft rust en overzicht in onze organisatie. Klanten betalen sneller sinds wij Payt gebruiken en wij zijn intern minder tijd kwijt aan onze debiteurenbeheer. Onze klanten waarderen ook heel erg dat de factuur direct betaald kan worden vanuit de mail door de iDEAL betaaloptie.

Ik ben zeer te spreken over Payt. Het platform heeft ervoor gezorgd dat de communicatie met onze debiteuren over openstaande facturen sterk is verbeterd. We kunnen eenvoudig, snel en op factuurniveau de dialoog aangaan met onze debiteuren. Ook de consequente opvolging van facturen en herinneringen zorgt ervoor dat we binnen het Alfa-college een grote vooruitgang hebben geboekt in de beheersing van het debiteurenproces.

Xenosite gelooft in een wereld zonder barrières en drempels. Eenvoud en transparantie in het product, de levering en de nazorg zijn belangrijke kernelementen. De nazorg voor de administratie moet voldoen aan deze eisen. Met de software oplossing van Payt worden klanten op een eenvoudige en doeltreffende manier herinnerd. Onwil is bijna nooit een reden voor het niet voldoen van een factuur. Veelal is de factuur niet ontvangen of is er door iemand vergeten te accorderen. Dankzij de koppeling met Pay is een herinnering doelgericht. De klant kan de factuur direct voldoen via iDEAL. De herinnering is een directe aanleiding voor het doen van de actie: het voldoen van de factuur. Dankzij Payt is onze cashflow enorm verbeterd en is het proces efficiënter en doeltreffender ingericht.