Beknopte tekst

Payt, de norm in modern debiteurenbeheer

Payt bewijst dat debiteurenbeheer persoonlijk, efficiënt en effectief kan zijn. De software geeft organisaties de mogelijkheid facturen en herinneringen volledig geautomatiseerd te versturen, zonder de controle te verliezen. Bovendien faciliteert Payt de dialoog met klanten via een geavanceerd communicatiesysteem. Zo zorgt Payt voor snellere betalingen en rust in de organisatie.

Uitgebreide tekst

Payt, de norm in modern debiteurenbeheer

Payt bewijst dat debiteurenbeheer persoonlijk, efficiënt en effectief kan zijn. De software geeft organisaties de mogelijkheid facturen en herinneringen volledig geautomatiseerd te versturen, zonder de controle te verliezen. Bovendien faciliteert Payt de dialoog met klanten via een geavanceerd communicatiesysteem. Zo zorgt Payt voor snellere betalingen en rust in de organisatie.

Van factuur tot deurwaarder

De debiteurensoftware koppelt naadloos met uiteenlopende boekhoudpakketten; daardoor wordt de actuele status van uw debiteurenadministratie dagelijks bijgewerkt in Payt. Payt herinnert debiteuren op structurele basis aan openstaande facturen. Dat zorgt voor continuïteit in het debiteurenproces en beter betaalgedrag van klanten: zij weten immers precies wanneer ze een factuur of herinnering ontvangen. Klanten van Payt bepalen zelf het proces, de doorlooptijd en de manier waarop zij een klant herinneren aan de openstaande factuur. Een traject tussentijds pauzeren, stopzetten of een betalingsregeling treffen? Ook dat behoort tot de mogelijkheden

Naast een uitgebreid debiteurenbeheerplatform, biedt Payt ook de mogelijkheid om het traject te vervolgen met een geautomatiseerd minnelijke incassotraject. Dit traject voldoet aan alle wet- en regelgeving, zodat de deurwaarder –na afloop van het minnelijk incassotraject – probleemloos een gerechtelijk incassotraject kan starten.

Gestructureerd proces

Payt brengt structuur in de communicatie met debiteuren. De continuïteit van de correspondentie zorgt voor duidelijkheid, met beter betaalgedrag tot gevolg. Klanten van Payt realiseren daardoor een lager openstaand saldo, betere cashflow en hogere liquiditeit.

Over Payt

Opgericht in 2012 startten vijf ondernemers het bedrijf met de vaste overtuiging dat het debiteurenproces van organisaties vele malen efficiënter kan. Ze kregen gelijk. Payt groeide snel, automatiseert jaarlijks het debiteurenproces van talloze organisaties en kon zich na vijf jaar hoofdsponsor van FC Groningen noemen. Kortom; Payt is de bewezen norm in modern debiteurenbeheer.