Slim debiteurenbeheer op maat voor grootzakelijke organisaties

Betere cashflow en een aanzienlijke tijdsbesparing

Payt zorgt dat u meer grip op uw debiteurenproces krijgt. Onze slimme software stuurt geautomatiseerd facturen en herinneringen eruit, terwijl u de controle over het hele proces houdt. Payt is gekoppeld aan nagenoeg alle boekhoud-, administratie- en facturatiesoftware.

Met Payt krijgt u sneller betaald en houdt u meer tijd over voor belangrijkere zaken, zoals persoonlijk contact met uw debiteuren.

Betere cashflow en een aanzienlijke tijdsbesparing

Debiteurenbeheer efficiënt en eenvoudig

De slimme cloud software van Payt automatiseert uw debiteurenbeheer. Dat zorgt voor snellere betalingen, meer overzicht en een persoonlijke dialoog met uw klanten. Daarnaast biedt Payt (voor)financiering van facturen aan tegen aantrekkelijke voorwaarden.

Ruimte in uw agenda

Verstuur herinneringen automatisch, zodat u tijd overhoudt. Benut die ruimte voor klantcontact, bijzondere gevallen of specifieke vragen over facturen.

Inzicht in uw debiteurenbeheer

Via realtime rapportages heeft u 24/7 inzichtelijk wat het openstaande debiteurensaldo is, wat de status van facturen is en welke acties nodig zijn.

De zekerheden van Payt Debiteurenbeheer

De resultaten van het gebruik van de software

Lager openstaand saldo

Duidelijkheid en continuïteit in het debiteurenproces zorgen voor beter betaalgedrag van uw klanten. Daardoor realiseert u een lager openstaand saldo, dat goed is voor de cashflow en liquiditeit.

Behoud van controle

U behoudt de volledige controle over het debiteurenproces. Een traject tussentijds pauzeren of stopzetten is mogelijk, bijvoorbeeld na het maken van een betalingsafspraak met uw klant.

Trajecten op maat

U bepaalt zelf de trajecten van uw facturatie- en herinneringsproces. Denk aan de doorlooptijd van facturen, maar ook via welke communicatiekanalen uw klant herinnerd moet worden aan openstaande facturen.

Alle interne informatie op één plek

Geen losse e-mails of geschreven (bel)notities over een factuur. Met de notitie- en agendafunctie legt u (bel)notities, reminders of aantekeningen voor collega’s vast.

Tijdsbesparing tot wel 50%

Bij veel klanten leidt het gebruik van Payt tot een tijdsbesparing tot wel 50%. Deze tijd kunt u aan belangrijkere zaken binnen uw organisatie besteden!

Realtime rapportages

In de realtime rapportages ziet u in één oogopslag het openstaande debiteurensaldo, de status van facturen en welke facturen actie vereisen.

Lloyd’s Register heeft een audit uitgevoerd voor Payt. De specialisten van Lloyd’s hebben Payt getest en gecontroleerd op een lijst van informatiebeveiligingseisen en -normen. Naar aanleiding van deze tests hebben zij geconcludeerd dat het beveiligingsbeleid van Payt goed op orde is. Payt is ook al jaren ISO27001 gecertificeerd.

Meer weten?

Meer weten over wat Payt voor uw debiteurenbeheer kan betekenen? Lees alle mogelijkheden van Payt debiteurenbeheer in de brochure.

Overzicht tot op factuurniveau

Met Payt heeft u realtime inzicht in uw debiteurenproces. Loopt het openstaande saldo op? Hoe verhoudt dit zich tot de omzet? Hoe snel betalen uw klanten? Verbetert of verslechtert dit? Met Payt automatiseert u uw debiteurenproces waarbij u tegelijk de controle behoudt. Dat levert meer grip op factuurstromen en snellere betalingen op.

Financieel overzicht per debiteur

Inzicht in betalingen per debiteur helpt niet alleen u, maar is ook handig wanneer een accountmanager een voortgangsgesprek met de klant heeft.

Betaalgedrag en DSO

Hoeveel tijd kost het handmatig berekenen van uw DSO? Heeft u alle cijfers inzichtelijk? Met Payt heeft u deze informatie realtime voorhanden, zonder extra berekeningen.

Gekoppeld, geïntegreerd en ondersteund

Naadloze koppelingen

Payt koppelt met vrijwel alle boekhoud-, administratie- en factuursoftware. De software haalt dagelijks alle openstaande posten uit de gekoppelde software op.

Geïntegreerde betaalmogelijkheden

In de software zijn meerdere betaalmogelijkheden geïntegreerd, zoals iDEAL en Paypal. Payt is ook bij SimplerInvoicing aangesloten, waardoor uw factuur rechtstreeks in het boekhoudprogramma van uw klant wordt ingeschoten. Uw klant hoeft de factuur dan alleen nog goed te keuren en betaalbaar te stellen.

Ondersteuning

U richt uw proces precies zo in als u zelf wenst. Heeft u alles ingericht, dan nemen we samen de instellingen door. Is alles in orde? Dan zet u het systeem aan en begint Payt voor u te werken.

De route naar efficiënt debiteurenbeheer

Van adviesgesprek tot nazorg en ondersteuning

1 Advies
2 Offerte
3 Implementatie
4 Testen
5 Instructies
6 Live
7 Ondersteuning

Tijdens een kennismakingsgesprek inventariseren we waar u behoefte aan heeft en geven we advies over uw debiteurenbeheer. Daarna ontvangt u een offerte op maat. Als u hiermee akkoord gaat, voeren we samen de implementatie uit.

Een implementatiespecialist van Payt richt samen met u uw account in. We helpen u met een koppeling met uw boekhoud-, administratie- of facturatiepakket. Vervolgens stellen we samen de geautomatiseerde processen voor factureren, herinneren en incasseren op.

In het hele proces kijken we naar uw huidige debiteurenbeheer en combineren dat met onze expertise. Zo realiseren we de best mogelijke oplossing op maat voor uw organisatie. Het doel: uw betaalproces zo eenvoudig mogelijk maken. Dat zorgt er uiteindelijk voor dat uw klanten u sneller betalen!

Persoonlijk en vrijblijvend adviesgesprek

Omdat u veel facturen per maand verstuurt willen we graag even persoonlijk contact met u opnemen. Vaak komen bij klanten met uw aantal facturen bijzonderheden kijken