Accountantskantoor Activaa is Payt Certified Partner

Activaa is Payt Certified Partner. Dat houdt in dat we als jouw accountant en het vertrouwde gezicht helemaal voor je klaarstaan om Payt te implementeren en beheren. Jouw accountant blijft je eerste aanspreekpunt. Dus heb je vragen over Payt, wil je advies of meer mogelijkheden ontdekken? Trek dan vooral aan de Activaa-bel.

Je accountant weet alles over jou en je onderneming. Wat je wensen zijn, je doelen en hoe je graag werkt. Daarom is de combinatie zo ideaal: je accountant levert maatwerk met de software van Payt. Je bedrijfsprocessen en financiële processen vormen de basis van de inrichting van Payt. Met een goede inrichting maak je efficient de beste keuzes. Een koppeling met ERP- of facturatie- en boekhoudsoftware? Doen we.

Sneller, eenvoudiger en automatisch debiteurenbeheer met meer overzicht en interactie in een compleet online omgeving. Daar kan je op rekenen.

Over Activaa

Activaa is hét accountantskantoor voor ondernemers die het écht willen maken. Bij ons weet je zeker dat je niet alleen het beste uit jezelf en je onderneming haalt- we nemen ook een boel werk uit handen. Zo regelen we de salarissen (jij blij, je personeel blij), staan we altijd voor je klaar met het beste hr-advies en staan we je zelfs juridisch bij. Naast je onderneming laten groeien, vinden we het belangrijk dat de zaken ook voor jou en je gezin goed geregeld zijn.

  • Volkomen administratief ontzorgd
  • Je eigen adviseur die altijd precies weet waar je het over hebt
  • Altijd inzicht in de dingen die je wil weten
  • Per maand opzegbaar