Beheer uw debiteuren slim en effectief in Simplicate met Payt

Screenshot van de website van Simplicate

Slim debiteurenbeheer met de koppeling tussen Simplicate en Payt

Simplicate is de nieuwe standaard op het gebied van bedrijfssoftware die eenvoudig is in het gebruik en zich kenmerkt door zeer krachtige prestaties. Simplicate is ‘online plug en play bedrijfssoftware’, met een hoge standaard voor dienstverlenende branches, zonder dat uitgebreide inrichting en consultancy noodzakelijk is.

Het is nu mogelijk om deze software te koppelen met Payt. Zet automatisch vervallen facturen uit Simplicate door naar Payt en volg ze geautomatiseerd op mét behoud van persoonlijk contact.

De voordelen van de koppeling tussen Simplicate en Payt

Automatische koppeling

Automatische en bovendien eenvoudige koppeling tussen Simplicate en Payt

Flexibele workflow

Flexibele workflow voor klantspecifieke opvolging en herinneringsprocedures

Berichten uitwisselen

Eenvoudig berichten uitwisselen met uw klanten via het communicatieplatform van Payt

Over de koppeling van Simplicate met Payt

Met de integratie van de software van Simplicate en Payt is het mogelijk om de verstuurde facturen vanuit Simplicate geautomatiseerd door te zetten naar Payt. Payt neemt vervolgens het debiteurenbeheer over en start indien nodig een (pre) incassotraject. In Payt stelt u simpelweg eenmalig in na hoeveel weken u geautomatiseerde herinneringen wilt versturen. Door de koppeling met uw bank wordt automatisch gecontroleerd of de betaling is voldaan binnen de aangegeven betaaltermijn. En is dat niet het geval, dan verstuurt Payt dus de door u ingestelde herinneringen.

Nadat uw klant zijn factuur vanuit Simplicate heeft ontvangen, zorgt Payt automatisch (en namens u) voor een strakke opvolging, waardoor u in de meeste gevallen al binnen enkele dagen over uw geld beschikt. Simplicate houdt de betaalstatus bij en Payt doet het verdere werk. Bovendien mag u de bij uw klant in rekening gebrachte incassokosten zelf houden. Er wordt u dus veel werk automatisch uit handen genomen. En: u communiceert heel eenvoudig met klanten over (openstaande) facturen via een online dossier waar zowel u als de klant op in kan loggen en kunt reageren. Wel zo prettig! Alle klanten van Simplicate kunnen de integratie met Payt eenvoudig (en gratis!) via de instellingen van Simplicate activeren.

Over Simplicate

Simplicate is een snelgroeiende software scale-up met kantoren in Groningen en Amsterdam. Met gebruiksvriendelijke CRM- en projectsoftware maken wij al sinds 2015 meer dan 1.300 dienstverleners succesvoller, door de meest efficiënte flow van eerste klantcontact tot en met factuur. Onze klanten vergroten hun succes door tijdsbesparing, efficiënt werken, de juiste inzichten en gelukkigere medewerkers.

Wat u ook maakt, wat u ook levert. A white check mark with a red background

Klantenverhalen

Logo quooker
Quooker was op zoek naar een 'totaaloplossing' voor efficiënt debiteurenbeheer. De keuze voor Payt leidde tot een ongekend aantal betalingen binnen zeer afzienbare tijd. Meer weten? Lees het hier.
Jasper van Hattem

Jasper van Hattem

Business Analyst

logo Bakker
Jeroen Bakker, Sylvia Middel en Fabian Jansen vertellen in deze video elk over hun eigen ervaring met Payt. Kom erachter waarom ze voor de software van Payt hebben gekozen en niet voor een factoringbedrijf, welke voordelen Payt heeft voor de praktijk en hoe de praktijksoftware functioneert met de software van Payt voor een efficiënt en compleet proces.
Jeroen Bakker

Jeroen Bakker

Tandarts en eigenaar

Logo quooker
Voorheen deed Printshopz het debiteurenbeheer handmatig. Hierdoor werd de factuurafhandeling in drukke periodes soms te veel nagelaten. “Na het in gebruik nemen van de software van Payt bestaat het team nog maar uit één persoon op debiteuren waarbij het hooguit 0,3 FTE per week kost om het beheer uit te voeren.”
Thom van Ommen

Thom van Ommen

Finance & HR

Ready to get Payt? Ga direct van start!
  1. Krijg gemiddeld 30% sneller betaald
  2. Volg facturen volledig geautomatiseerd op en houd de volledige controle over het proces
  3. Houd meer tijd over voor uw klantrelaties