Nog 5 voordelen

  1. Zie direct wat het openstaande saldo is, in welke fase een klant zit in het facturatieproces én waar jij actie moet ondernemen. Kortom, je krijgt grip op je debiteurenbeheer.
  2. Jouw klanten ontvangen herinneringen voor openstaande facturen. Consistentie hierin is erg belangrijk voor goed betaalgedrag.
  3. Communiceer eenvoudig met je debiteuren. In het portaal van Payt kan jouw klant een bericht achterlaten. Hierdoor weet jij snel waarom deze klant zijn openstaande factuur niet betaalt en kun je hierop reageren. Dit bevordert het betaalgedrag van de klant én de klanttevredenheid.
  4. Betalen is voor jouw klanten nog makkelijker met Payt. De software maakt het mogelijk om iDEAL en automatische incasso aan iedere factuur en herinnering toe te voegen. Dit verlaagt het openstaande saldo in bijna elke branche.
  5. Als het nodig is, kun je eenvoudig een incassoprocedure opstarten zonder tussenkomst van een incassobureau. De bij jouw debiteur in rekening gebrachte incassokosten ontvang je op je eigen rekening. De software van Payt maakt het bovendien mogelijk om jouw niet betaalde incassozaken direct door te zetten naar een gerechtsdeurwaarder of advocaat.

Wat hebben wij bedacht?

Wij hebben speciaal wat voor je bedacht. Omdat je klant bent bij Probo. In deze moeilijke tijden willen wij u ondersteunen om je liquiditeit op peil te houden. Veel organisaties hebben het hier moeilijk mee. Twee belangrijke aspecten kunnen wij helpen oplossen. Allereerst helpen we je bovenop het stapeltje van jouw debiteur te liggen door het herinneringstraject te automatiseren. Ten tweede wil je dicht bij jouw klanten blijven. Het kan bijvoorbeeld zijn dat jouw klanten financieel moeilijk zitten en wel een alternatieve betaalafspraak zouden willen, maar tegen een telefoontje opzien. Het makkelijk maken om, met een druk op de knop, een berichtje te sturen helpt om in controle te blijven. Een betalingsregeling met je klant afspreken kan net het verschil maken en een lange termijnrelaties verstevigen.

Wat kost het?

De eerste maand kost het niets. Tot 1 juni 2020 helpen we je bovendien gratis met het inrichten. Onder voorbehoud dat je een van de gangbare online facturatie- of boekhoudpakketten gebruikt. Een lijst vind je hier.

Je kunt na de eerste maand kiezen uit drie pakketten tot maximaal 250 facturen per maand. Verstuur je meer dan 250 facturen per maand? Dan maken we graag een voorstel op maat voor je. Het goedkoopste pakket kost €25,- per maand. Je leest er hier meer over.

Hoe verder?

Als wij je overtuigd hebben, druk dan op de knop “Start de inrichting”. Kies je pakket en vervolg de inrichting via de schermen. Wij bellen je binnen 24 uur om je gratis te helpen met de verdere inrichting.

Ben je wel geïnteresseerd maar heb je nog vragen? Vul dan het contactformulier in achter de “Contactformulier” knop onderaan deze pagina. Wij bellen je binnen 24 uur om je vragen te beantwoorden.

Wil je eerst nog wat meer lezen over wat we allemaal te bieden hebben? Kijk dan gerust nog even rond.