Dagelijks werkt een gevarieerd team van developers, usability experts, sales mensen en support medewerkers aan (het platform van) Payt. Zo stellen we onze klanten in staat hun debiteurenbeheer beter en efficiënter te laten verlopen.

Daarbij verbeteren we voortdurend de bestaande software en ontwikkelen we nieuwe functionaliteiten, met als doel het debiteurenbeheer voor u als klant nóg gebruiksvriendelijker, sneller en effectiever te maken. Heeft u toch een vraag? Dan zit de supportafdeling voor u klaar om uw vraag te beantwoorden.

Efficiënt debiteurenbeheer

In 2012 startten vijf ondernemers met Payt, vanuit de overtuiging dat het debiteurenproces van organisaties vele malen efficiënter en gemakkelijker kan. Ze ontwikkelden een platform dat organisaties in staat stelt hun facturen sneller en eenvoudiger te innen én de communicatie met klanten hieromtrent te verbeteren.

Zes jaar later bestaat Payt nog uit vier directieleden en heeft Payt het debiteurenbeheer van vele organisaties geautomatiseerd. We innen miljoenen facturen per jaar en bewijzen dagelijks dat het beheer van debiteuren daadwerkelijk verbeterd kan worden door automatisering!

Directie